STUPIDO PERVERT !
Saturday, 16 July 2011 ❖ 04:17 ❖ 0 talks
whut the f*** ! maybe ap yg akuee ckp tueee , kuang aja , tp , lebey kuang aja kat org tueee !


knpe dea brani maty sangadd ?! org lelaki memang ta boley pecaye langsong !
seriously !
dorg pikir pompuan ney , bende untok maen-maen kea ? ta penah pulak dnga . spe yg bace ney , mesty pikir yg akuee da CLASH kan ? NEVER !
akuee mngis dsebabkan oleh lelaki ? gilerr sume nye tuee .


akuee marah ney , memang lh kaum hawa ney , lemah , tpy mane boley buad maen-2 !
korg penah dnga kes-2 CABUL , ROGOL .
itu sumee keje lelaki yg bodo ! 


akuee penah kenee . mase pegy skulla , naek bskl sorg2 . ptg . tibe-2 jea , STUPIDO PERVERT muncoll ! tpy xlh seterok tuee .
lps ney , pegy skulla ngan member ! full of safety !


p/s :gurls ,pls be careful when u are alonee . it really dangerous !
for now , i thinking many ways to prevent this kind of things . gimme some idea , pls~!


OLDNEW

Adios Earth-lings! Welcome to my blog! Please be nice here n don't forget to follow me, k?

nur alishah hamzah @ alisyahamzah . happily born on 2nd june'98 . iluv my family and chingus ! and i one of the kpop fans :)).








Put your shoutbox here.Max width is 300



Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: